Wednesday, 17 August 2011

salam aidilfitri 2011



SALAM Ramadan dan Aidilfitri diucapkan untuk seluruh keluarga dan sahabat handai di Malaysia. Salam sayang, Erni Fariza, Brussels, Belgium.



from Berita Harian 17/8/2011
thanks siarkan my picture..heheh. Gambar thn ni posing pelik skt kan..taken infront of grand place, the most visited place in brussels. masa tu baru2 turun snow..gmbar pun snowy gitu.

3 days to go...

Monday, 15 August 2011

Norkumalasari - Pulang di hari raya

The one who tercherry berry

Salam. Alhamdullilah hari ni dh masuk 15 Ramadhan. Walaupun jauh diperantauan, berbuka di sini tak kurang meriahnya. Boleh dikatakan setiap hujung mggu ada je jemputan. Macam2 kuih keluar, kuih kaswi, kuih lapis, kuih kak lopez mengalahkan param dah. Tp risiko jgk berbuka kalo makan mcm2 sgt ni. Perut i ni dh la sensitif. Hari ni dekat setengah hari duk dalam toilet je huhu.. Nk bukak pose sayang. Mmg kering kontang la badan ni. So, hari ni mkn sup ayam je. Mknan org sakit.

5 days to go. X sabar betul nk blk kg ni. Lalalala

Monday, 8 August 2011

Puasa di europe year 2

Salam Ramadhan.

Hari ni dah 8 Ramadhan. Alhamdulillah tahun ni, tahun kedua berpuasa di bumi europe. So far so good walaupun kene puasa 18 jam. Lepas blk keje pkl 5, masih sempat tido, masak, tido blk tp belum masuk juga waktu berbuka..hehe. Inilah masanya nk mencuba mcm2 resepi. kalau dulu kat malaysia takdepun teringin nk buka dgn kuih tradisional ni bagai. kat sini tekak ni mengada2 pulak mintak mcm2. contoh, kuih kak lopez, kuih ketayap, kuih buah melaka..aishh..terpaksa bereksperimen. ade yg jd ade yg tidak

Saya sgt rindu suasana berpuasa di Malaysia.

lg 2 minggu...